zandrish

Maybe it's true that I can't live without you.

Kategori: Allmänt

Tung dag. Sista gången jag dricker två dagar i rad. Jag tror att mina tabletter gör att jag får minnesluckor mycket lättare, för det är inte mycket jag kommer ihåg av den här helgen! Men då hade jag säkert väldigt roligt.
 
Det är en jävla bitterljuv dag idag. Smärta, tårar, fjärilar i magen... men jag har accepterat läget som det är just nu. Det kanske inte blir bättre, det jag vill ha kanske jag aldrig får, men jag tänker aldrig ge upp. Ingen annan kan ta hans plats i mitt hjärta. Usch, nu kom klumpen i halsen tillbaka! Ja ja... det är intressant hur tiden kan ge en ett helt nytt perspektiv. Det blev som det blev för att jag var blind, jag märkte inte signalerna, och om man skrattar när någon säger "Jag älskar dig", då är man oftast körd.
 
Livet går vidare men känslorna består, men jag skulle aldrig vilja ge upp känslorna, jag kan leva med smärtan och ångesten så länge jag vet att han mår bra.
 
I remember what you wore on the first day
You came into my life and I thought
Hey, you know, this could be something

Kommentarer


Kommentera inlägget här: