zandrish

Jag är en idiot men jag är inte korkad.

Kategori: Allmänt

Det är tur att man har lärt sig av en del av sina misstag! Det är tur att mitt hjärta skyddas av en stenmur, annars hade jag mått väldigt dåligt. Jag är inte korkad, jag kan ge mig själv en komplimang och säga att jag är väldigt smart och intelligent. Jag kan läsa av folk väldigt bra; jag vet när något är fel. Men det enda jag ångrar är att jag satte mig på bussen i fredags och lämnade min vän som behövde mig hundra gånger mer. Hon är så förstående, så ingen skada är skedd men det är själva grejen. Hade jag inte gjort det hade jag väl fortfarande blivit förd bakom ljuset så även det förde något positivt med sig.
 
Jag har inte varit världens mest ärliga person heller, men det är för att jag har varit osäker. Det är lögnerna som sårar och besviker mig. Hur man som människa kan kasta ur sig allt möjligt, och så pass länge. Allt som jag har gått igenom har gjort mig starkare, och enligt psykologen jag var hos igår har jag väldigt tuffa erfarenheter. Och det är inte fel att jag inte litar på människor, det var, enligt henne, väldigt förståeligt. Mig kan man tyvärr inte krossa nu för tiden. Det är omöjligt. Men det är alltid gulligt när folk försöker.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: