zandrish

<3

Kategori: Allmänt

Finns det något som är mer underbart än djur? Nej, det gör det inte. Inte för mig i alla fall. Jag skulle gärna välja djur framför människor. Djur älskar en villkorslöst, vilket människor inte alltid har förmågan att göra.

Jag har varit utan djur i ett år nu och det är inte roligt! Jag gillar det inte, men eftersom jag bor hemma och mina föräldrar inte vill ha djur så kan jag inte göra något åt det. Nu kommer jag låta patetisk, men jag saknar ett av mina marsvin otroligt mycket. Hon var inte bara ett marsvin; hon var som min bästa vän. Lilla Foxy! Så gullig, och hon gillade att gosa ner sig i mitt täcke, eller vila sig intill min arm. Hon dog för ett år sedan, och jag hade haft henne i fem-sex år då. Det är lång tid, från tonåring till vuxen.

Åh, vad jag saknar henne! Och mitt andra marsvin, Vera, också så klart. Men Foxy var ett speciellt marsvin. Egentligen vill jag inte ha ett djur, jag vill bara ha Foxy, för inget annat djur kan mäta sig med henne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: